miss783

Nattlig skaparkraft

Varför jag blir som mest inspirerad på nätterna vet jag inte, men här sitter jag nu med Massive Attack i hörlurarna och målar akvarell in på småtimmarna. Jag håller på med ett skymningsmotiv av ön Vinga efter en regnig dag och gestaltar klippor, torrt gräs och vattenpölar. För det mesta sitter jag och funderar på nästa penseldrag eller försöker blanda till rätt nyanser av färg.
 
En kompis som var här ikväll sa att jag kanske någon gång ställer ut tavlor i Paris. Vem vet?
Oavsett så var det den finaste kommentaren jag fått på länge.

Comments
Postat av: VAST

Jag ska till Paris snart. Ge mig några tavlor så ställer jag ut dom på nåt passande café

2013-07-19 @ 15:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback