miss783

Uppnå Valium-effekt med ASP.NET

Oh yes. Känslan av att vara på sidan 116, då man egentligen bör vara på sidan 383 i en jävligt spännande bok om ASP.NET I C# och VB. Boken är som en osalig själ som följer mig vart jag än går. Den följde mig till och med till Köpenhamn och stirrade bittert på mig varje gång jag inte läste den. Den äckliga boken med oidentifierbara svarta hårstrån inemellan uppslagen, en McDonalds-röd framsida med tjock gul text, samt en kille typ à la 1993 som ser besvärad ut i bakåtslickat hår.

Åt helvete med tråkiga böcker! Man lever bara en gång; så orka göra livet till ett oändligt långt, bittert helvete i tråkiga sidor i stinkande trycksvärta.

Fytt-i-grisen!

Såvida du inte lider av insomni och vill ha en snabb lösning på dina problem utan att behöva be läkaren skriva ut Valium åt dig, kan du ta och läsa några kapitel ur den här boken.


Hur du gör Running Man

Det bär emot lite att posta ett nytt inlägg med tanke på den fina bilden i bloggposten under denna. Men whateva.

Nu kära läsare ska jag ge er lösning till det ni ALLTID HAR UNDRAT!

How to do the running man?!!!!!


Pump the bass

Lite diskret lyssnade jag på Basshunter i min nya iPod nano. Inte kunde någon veta vad som spelades i mina öron de åtta timmarna jag validerade en tråkig hemsida. Dock hade jag fel, för så fort jag skulle ladda iPoden igen scrobblade Last.fm-programmet mina senaste spelningar och publicerade dessa på min profil, el_gato89. Överst på listan med n antal spelningar fanns en bild på Basshunter. Men inte vilken bild som helst.
Scrolla ner och häpna/njut/förfaras.

Tänk er in i Maria Motazamis röst och läs ordet: EXPOSED

Detta är vad Basshunter är. Han blottar till och med könshåren!? Lite besviken bara på att allt annat hamnade i ett tråkigt motljus, dolt bakom hörlurar och händer.