miss783

Planet Sunshine makes the party come true


Yes. Dessa Ray Ban's look-alike kommer också från ICA Maxi för endast 79,90. Släng på dig ett par och festen är i full gång. Du ser ju själv hur kul midsommar var!? Spännande mat, läckra drinkar, kall öl, The White Stripes och glada vänner. Anna och Wallenberg - I LoVe YoU!

Visa GENITALIERNA!

På en vild fest, inne på toaletten, hör jag plötsligt... women are good for cleaning, cooking and vaginas. I refrängen hör jag en man skrika "Show me your genitals!" När jag går ut säger en tjej: han använder i alla fall vårdat språk. Huh? -Ja? Han kunde ju sagt pussy i stället. Allright. Allt är ju relativt! -Vad betyder det egentligen? *wtf* Allt är relativt? -Aa. Ehm.. Att i jämförelse med andra låtar är det ju fortfarande genitalierna han sjunger om, vilket är lite snuskigt... (eller nåt?)

ANYWAY

Här är den berömde sången... GENITALIAAA


Ännu ett mystiskt plaskljud

Jag har precis gått en liten tur in i skogen.

Klättrar fram på berget igen.

Går ner för att skölja mina händer i havet.

Jag böjer mig ner...

*plums*

Hur kunde en blåmussla ploppa ner framför mig?

Något blankt försvinner in bland tången...

En millisekund senare inser jag var det var... MINA NYA SOLGLASÖGON!!! FAEEN! Lätt fånget, lätt förgånget! skrattar min vän Anna bakom mig. Det var ju inga Ray Bans, men trots detta bestämmer jag mig för att hitta dem. Vilket jag gjorde :D En kvart senare greppar jag tag i mina Planet Sunshine! Helt klart värt ett litet dopp oavsett om de endast kostade 79.50 på ICA Maxi.

Envishet ftw! Se så glad man blir->

Ciao tutti! IT'S:MY:TIME

Tyckte inledningen på den här filmen speglar statistiken på min egen blogg. Det finns mycket coolt där ute som många går miste om..! Kolla in Andrea i den här videon från Benettons kampanj: IT'S:MY:TIME. Är han inte underbar?

 


Poolparty The Playlist

Nuhuuu ni! KOLLA IN DENNA MAGNIFIKA PLAYLIST!

Sommarens alla fester är härmed garanterat lyckade. I alla fall musikaliskt.
Vi snackar dunk. Vi snackar exotiska rytmer. Sexiga låtar.

Maxa volymen, släng på dig något självlysande och dansa i natten. Det finns ingenting som stoppar dig!

Soooooommmmarrennnnn ääääääärrrrr hääääär igen. Och allt känns så underbart.

ARE YOU READYYYYYY?!?!?!!!!

NY BLOGG/NEW BLOG: Yo Sista!

Because miss783 is so great, it's a shame English speaking people can't take part of it. (Unless without the help of the somewhat interesting translation by Google Translate.)

At a cafe I decided to do something about this...

A new blog!

Welcome to Yo Sista!

miss783 will of course remain... den svenska versionen kommer säkerligen alltid vara snäppet vassare, garanterat!