miss783

When a fire starts to burn

Checka in det här beatet! Ärligt talat vad bra det är! :D
 

Så snygg man blir i appen Line Camera

 

Peaches om nom nom!

 
Ok, jag erkänner: jag är vääääldigt sent ute, MEN Peaches skiva "I Feel Cream" är en riktigt bra skiva! Om ni som jag, inte hört den än kan jag rekommendera den starkt. Tung, fet electro med en stämma len som persika.
 

Ännu en anledning till att vara feminist...

Google's autofill-funktion säger en hel del om vår samtid.
 

Mitt senaste tillskott på webben: Retroarkivet.se

Retroarkivet är en av de färggladaste och roligaste hemsidorna jag gjort. Arkivet i fråga är ett riktigt mindfuck, så jag är väldigt stolt över att jag lyckats få till en hemsida med en övergripande estetik!
 
 

Inspirerande musik i höstnatten

Ghosting Season Mix - Xfm 30/06/12 by Mary Anne Hobbs on Mixcloud


Höstmörkret gör sitt intåg

På bilden syns en av mina senaste akvareller som skildrar Hönö Hamn i kvällsljus. Tycker färgerna passar fint för årstiden... ironiskt nog målade jag denna i somras.

Kolla in vuxenfilm på biblioteket!

 Är inte det här världens dragplåster, så säg? Hisingens bibliotek gets naughty: