miss783

Moderats magiska melodier fängslar mitt sinne

Jag trodde inte jag såg rätt: ett nytt album av Moderat -Wow! Jag har knappt hunnit tre låtar in i det nya albumet ll, men inser redan nu att musiken kommer gå på repeat i mina tätslutande hörlurar en lång tid framöver.
 
Ska för övrigt nämna att namnet Moderat inte har någonting med det svenska partiet att göra, utan är en ihopslagning av namnet på duon Modeselektor och sångaren Apparat, vilka tillsammans skapar fantastisk musik i denna konstellation. Enligt mig, mycket bättre än när de producerar på var sitt håll...
 
Albumet finns att avlyssna på Grooveshark här: http://grooveshark.com/#!/album/II/9036701
 
 

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback