miss783

Daniel Bedingfield - If You're Not The One (Metro Mix)




Tror det var år 2004 som jag fick denna catchy/smöriga låt av en dansk kille jag hittade på msn. Ja, jag hittade honom bokstavligen på msn för jag var nyfiken på om det fanns någon som hette Simon Friis, liksom den snygga seriemördaren i Mordkomissionen. Och yes, han existerade och skickade If you're not the one (metro mix) till mig.


Jag må vara insane in the brain för jag har haft den på repeat hela dagen. Varvat med La Passion. Tog mig en halv evighet att fixa låten... var tvungen att hacka någon sida och konvertera en flv-fil jag hittade i källkoden till mp3.... Och så bra är den inte. Men ändå. Det är prestige.

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback