miss783

Två heroinister

Cecilia Boström och Andréa FehrlingEnligt mormor ser jag och min syster precis ut som de där två heroinisterna hon läste om i tidningen. De som hjälpte varandra med sprutor i armarna och som tydligen var väldigt vackra, men slitna.

Yes, det var vad hon sa. Är detta verkligen en normal tanke som dyker upp när man ser den här bilden?

Inget heroin var inblandat såvitt jag kommer ihåg när bilden togs. Bara lite rödvin. Faktiskt ett av de få tillfällena jag festat ihop med syrran. Det var väldigt kul så länge hon var med. Men som vanligt sprang hon iväg till sitt favorithak Rockbaren när hon inte orkade vara med mig mer. Ja, just det... det var då jag hamnade på en helt galen Drum n' bass-klubb på Järntorget och bjöds på egenblandade drinkar av ett gäng berusade brats från Kullavik. Sen tappade jag bort mig själv i röken på dansgolvet, blev erbjuden efterfest i Biskopsgården och missade bussen hem. Hamnade till slut hos en kompis i stan och somnade.
Trackback