miss783

Tropisk hetta och dubstep

Snart midnatt och värmen letar sig in genom fönstret. Sitter i korta shorts, bikini, ett löst linne med blekta palmer på och njuter av natten. En tropisk natt är när temperaturen överstiger 20 grader. Det gör den garanterat nu.

Idag visade LJen mig en underbar vägg. En fantastisk sträcka plywoodskivor täckta av finfin street art. Posters och målningar. Jag kunde inte låta bli att gå fram och tillbaka flera gånger och etsa fast bilderna i mitt minne. Vi fikade på Brogyllen som låg mitt emot och beskådade väggen över några bakverk och två koppar kaffe.

ALLTSÅ, inspirationen fullkomligt sköljer över mig! All vacker gatukonst, all go dupstep jag lyssnar på... hettan, natten, alla oljefärger på skrivbordet... Gaah, om jag ändå inte vore ensam just nu. Jag vill hänga ute på stan och dricka drinkar och dansa i sneakers på ett ultraviolett golv.

Och på tal om sneakers... Shelta har sneakers även för damer. Could you believe it? HÖSTEN 2011 HAR JAG NEONFÄRGADE SNEAKERS, NO DOUBT ABOUT IT. Då blir det dubstep, dubstep och så massa house. Can't wait. LJen baby, join me. Det ultravioletta golvet ligger framför våra fötter.


Avslutar med min nya favorit på repeat... Mr Lager - Tell Me (Feat. Alys Be) by DJ FATKAP

Comments
Postat av: Jens

Din blogg blir bara mer och mer konstnärlig och inspirerande :)

2011-07-31 @ 23:41:30
Postat av: Christoffer

Party!!

2011-08-01 @ 21:24:36
Postat av: Cia

Tusen tack för fina kommentarer :)

2011-08-01 @ 22:25:51
Postat av: StorAndréa

Inte för att vara sån men jag fullkomligt älskar Ernst där han hänger på denna plywoodskiva. Kom hit och drick kaffe med mig snart då människa! (kan även upplysa om att det står ett par exceptionellt goda blåbärslashhallonmuffins i kylen, men du får skynda dig så jag inte äter upp alla själv!!)

2011-08-04 @ 15:44:44
Postat av: josse

SOMMAR OCH SOOOL :) Säljes: Sommarens snyggaste solglasögon, Ray Ban wayfarer!! Riktigt vrakpris, 500 kronor (nypris 1299:-!!) Passa på, först till kvarn.

http://bloppisjosse.blogg.se/2011/august/ray-ban-wayfarer-rb2140-svarta.html

2011-08-04 @ 16:46:19
URL: http://bloppisjosse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback