miss783

So, what's poppin in da summah heat?!

Vädertjänsterna visar regn; ute finns inte ett moln på himlen. -DAaaa!

Jag har precis avslutat min glutenfria frukost, bestående av två små rostbrödskopior med ost på och ett glas juice. För tillfället håller jag på med ett experiment där jag ska äta glutenfritt i en vecka. Fyra dagar kvar nu!

Sitter i ett par denimshorts och en mörkgrå topp med ett stort hål i ryggen. Det fläktar skönt in.

Idag hade jag tänkt träffa LJen. Dricka fancy cappuccino och prata tjejsnack.

Ibland måste man bara träffas och uppdatera varandra. Tjejer...

Sommaren är fortfarande här och jag har massa coola projekt på gång! Dessa är...

En två meter bred tavla
En film
Ny hemsida till en kompis mamma
En egen hemsida
Sturekatten

Blalablablablbalbalalbalblablablabl.




Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback