miss783

What's blowin my motherfuckin mind?

Åh, det smakar salt och krispig sallad. Han är bög. Seg choklad är gott att tugga. Papayadoftande raklödder. Svart gegga. Asså, vi har inte tid. Flytta på dig jävla tjockis. Vilken skönt handtag! En tunn, blå katt. Det är som plumsande jordgubbar i mjölk. Raka dina ben, annars får du inte vara med i vår klubb och ha inte begär till din kompis cykel. Sluta steka bacon! Longboard. Räck upp händerna när jag ropar era namn. -Beatrice Fitta. En quesadilla tack. Vänligen qesadilla. Ein zwei polizei. Pow.

Vad jättemysig solen är. Du är Gandalf. Jag har redan vant mig. En hora i en tidning. Ställ dig på gatan så får du bättre betalt.

Det är kolet i kroppen som gör dig organisk. Beacause of you I walk the line.

Feelings are facts. Höger eller vänster, höger eller vänster, höger eller vänster? Alla bilar väck! Bränn bort gummit på dina däck.

Åtta vita ödlor drar din rosenbeprydda vagn. En grön noshörning. En gul fjäril. Varg Veum. Varg Valium. Jag heter Shark.

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback