miss783

Nothing else to do, every me and every you

Min hjärna är som packad cement. Frusen. Ofunktionell. Jag går som en soldat utan känslor hem i mörkret och absorberar en vind friskare än alla Fisherman's Friend i världen.

Har precis börjat tina. Lät mig försvinna ner i en kopp varm choklad med grädde. Lyssnar på houseremixer, blundar och fantiserar om att jag är DJ på Nef för en kväll. Jag ser hur det klistriga trägolvet befolkas av unga människor med svarta linnen och blöta glas i händerna.

Bläckpennor och klistermärken överallt. En mobil som är varm av ett för långt samtal.

They will not force us. They will stop degrading us. They will not control us. We will be victorious.

Min mamma är jämnårig med David Guetta och pappa bor i Stockholm. Min syster sitter på sitt rum. Katten sover på sin tron.

Sucker love.

Allt som är fast smälter ner i ljud.

Comments
Postat av: Christoffer

Du har fräcka bilder på dina bloggposter :). Är det uprising med Muse som du citerar?

2010-11-29 @ 22:11:27
Postat av: Cia

Yes, det är det. Bilden däremot är något kollage av Sonic Youth. Misstänker att det är Kim Gordon i vänstra hörnet. Tack :)

2010-11-29 @ 22:56:12
URL: http://miss783.webblogg.se/
Postat av: Jens aka Jay-P

Din blogg är lätt beroendeframkallande också, ser dessutom alla dina nya inlägg direkt i nya windows live messenger-applikationen. Fortsätt blogga bara, Cian!

2010-11-30 @ 17:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback