miss783

Varför man inte alltid bör trycka på SEND

Upptäckte ett utkast i Hotmail från 23 januari 2005 12:35:30:


Förr åt jag alltid cornflakes med hallonsylt. Då var flingorna civila medborgare och sylten var kungadömet. Så gällde det att äta upp alla civila först och vänta med prinsessorna. Jennifer gjorde något liknande. Jag var så lat att jag inte orkade hämta en sked till sylten utan chansade allt oftare på att hälla från burken. Självklart så kom en tredjedel av hallonsylten ner i mjölken. Kungadömet måste vara litet, då uppskattar man det lättare. Nu äter jag sällan flingor och därför har jag inte såna fantasier längre. Ostmackor har aldrig inspirerat mig. Eftersom jag heller inte äter skinka blir det att man tänker på annat när man äter ostmackor. Det är alltid kul att läsa på mjölkpaketen. När man går upp tidigt på morgonen och hinner äta frukost kan man tänka på så mycket, eftersom man precis vaknat. I det stadiet befinner jag mig i princip hela dagen.



Comments
Postat av: Carl

Man blir ju lite nyfiken på vem du tänkt skicka detta poetiska lilla mail till egentligen!



Puss! <3

2009-05-26 @ 19:03:16
URL: http://ydergard.awardspace.com/
Postat av: Kimmi

Vilken bra fantasi och beskrivning av frukostflingorna och hallonsylten. :P

Kul mail, skulle nog blivit en intressant reaktion på mottagaren. O.o

2009-05-26 @ 20:03:23
URL: http://dark2haze.blogspot.com
Postat av: Kimmi

Vilken bra fantasi och beskrivning av frukostflingorna och hallonsylten. :P

Kul mail, skulle nog blivit en intressant reaktion på mottagaren. O.o

2009-05-26 @ 20:04:21
URL: http://dark2haze.blogspot.com
Postat av: Drottningsylt

Fantasi är bara förnamnet! Man skulle gärna vilja vara inne i din hjärna en dag för att kunna se det du ser..... eller? Puss

2009-05-27 @ 09:13:56
Postat av: Anonym

hahahaha, om du vågar kan jag ta med dig på en åktur!

2009-05-27 @ 21:22:51
Postat av: Jennifer

Hihihi! Ja kungadömet ja! Men har glömt vad jag hade för fantasi... Äter ju fortfarande flingor, kanske gjort att jag gått vidare å glömt det, trist!Kom bara ihåg att jag störde mig enormt på att du hällde i mjölken/yoghurten innan flingorna, förstår fortf inte varför människor gör på detta vis ;)

(hittade precis din bloggsida igen, hade visst lagt den på favorites ändå, så nu har jag mkt catching up to do!)

Kramkräm

2009-05-31 @ 15:15:20
Postat av: Cia

@Jennifer



Underbart att du hittat min blogg! (Igen) Så fort du kommer hem får vi ta och äta lite Corn Flakes igen. Det var så längesen sist. Haha, vi borde flumma som när vi var små. Geez, vi har ju vuxit upp tillsammans! Hoppas allt är bra i Australien annars ;)

2009-06-03 @ 16:32:58
URL: http://miss783.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback