miss783

På tal om mer kärnkraft Y/N?




Comments
Postat av: BeingTobbe

Den funkar inte att spela upp...:S

BeingTobbe.blogg.se



PS. Lägg till din blogg på tusenhemsidor.blogg.se

2009-03-04 @ 17:08:13
URL: http://beingtobbe.blogg.se/
Postat av: Jonas

Den funkar fint här att spela upp :) Kanske var något tillfälligt?

2009-03-04 @ 22:49:53
Postat av: Carl

Måste fira att du tar upp detta fantastiska kultband med att dela med mig av mina egna tankar om just Kraftwerk! Börjar med en liten lista, "de åtta bästa Kraftwerk-låtarna":



1. Computer Liebe

2. Die Roboter

3. Sex Objekt

4. Computer Welt

5. Mini Calculateur (den franska versionen är alltså enligt mig bättre än den engelska, tyska och japanska! Surprise?;P)

6. Autobahn (den kortaste versionen...)

7. Tour de France (även här, den kortaste...)

8. Das Modell



...och bästa videon är ju givetvis: page" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=VXa9tXcMhXQ&feature=channelpage (2:38... Best moment in music history?)



Wow. Kraftwerk gör mig så inspirerad! Det får bli att LCD gör en cover snart! ;)



Kram! <3





PS. Ich hoffe dass der kleine Frosch nicht verrückt sein, jetzt!

2009-03-04 @ 23:45:54
URL: http://ydergard.awardspace.com/
Postat av: Delphi

Nu blev jag förvånad! Så Computer Liebe går före Die Roboter alltså... :P Upptäcker dock att Kraftwerk bara blir bättre och bättre ju mer man lyssnar på dem.

LOL

Klart det blir LCD-covers! Kanske Kraftwerk till och med kan påverka musiken i en ny riktning?



PS. Ich stimme mit dem Kommentar.

2009-03-05 @ 10:16:37
Postat av: Den Ömma

SKRIV MER!!! Din blogg e ju bara så skön!

2009-03-05 @ 12:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback