miss783

Knattetandkrämsnostalgi? Drick Ramlösa Rabarber!

Minns du den där sötsalta, fruktsmakande tandkrämen du borstade tänderna med som liten?

-Exakt så smakar Ramlösas nya experiment.
Jag trodde helt seriöst att det var något fel på glaset som jag drack ur, men efter att min kära vän Anna också hade en märklig min efter första klunken förstod jag att det var drickan.

Och det skulle föreställa rabarber? Var någonstans?

Många gånger tycker jag de syntetiska motsvarigheterna till vissa frukter och bär smakar oerhört gott. För att dra några exempel:
  • Körsbär
  • Banan
  • Kokos
Men denna gång känner jag mig perplex. Så länge sedan var det inte jag åt en rabarberpaj, eller drack ett glas rabarbersaft för att helt ha förlorat mina smakliga referensramar till dessa växter. O nej. Ramlösa har helt enkelt gått in i väggen.

Limited Edition... jepp, det finns en anledning till detta!

Comments
Postat av: Arild Langleite

Liker bloggen din :)

2010-05-14 @ 00:44:51
Postat av: Cia

Tack Arild! :)

2010-05-15 @ 01:45:17
URL: http://miss783.webblogg.se/
Postat av: Arild Langleite

syns du kan være på msn når jeg er det (A)

2010-05-16 @ 23:27:56
Postat av: Cia

jadaa! :D

2010-05-18 @ 18:42:57
URL: http://miss783.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback