miss783

Koncentrationen på topp under hearing med VGR



LOREEEEEEEEEENNN!!!!!

Jag har just kollat eurovision med farmor faster och kusin och föräldrar syster och katt. Mjao . dammit. jag borde inte dricka rödvin för att släcka törsten i hettan. jag håller mig vaken för tt inte spy upp innan jag ska sova. wow wow wiwao. Jävlar vilken kväll! Fuck vad roligt jag haft! Min kusin Louise dansar bäst i hela världen och min faster är så  cool att klockorna stannar. För att inte nämna farmor! Denna kvinna är helt fantastisk! WOW. VÄRMEN I VARDAGSrumm et är OUT of CONTROL!!!


Dagens outfit (varje blogg måste ha minst en)

Solglasögon från ICA MAXI, top från LEVIS, shorts från G-STAR och armband från ICON.


29 grader i vårt mansion, en orange måne och kall cider på bordet

Hur jag än sitter, står eller ligger blir jag varm. Jag duschar kallt, lägger mig platt på golvet... försöker in i det sista svalka mig på något sätt. Men samtidigt bara älskar jag att det äntligen är sommar igen! Har just kommit hem från en, vad jag trodde skulle vara grillfest, som snarare var en stillsam middag med vackra chalmersstudentskor. Lätt uttråkad tog jag med mig cidern som blev över i kylen tog hem igen och startar upp min egen lilla fest. Nu sitter jag med en skön mix i öronen och sippar på det sista av det Black Lime som finns kvar.


Mjausi Bausi

Nu är jag ÄNTLIGEN klar med hemsidan till Lasse på Backen... MUSIKIMARKARYD.SE! Check it out!

Jag kommer nu ha världens fetaste hemsida i min portfolio. Jag försöker i alla fall övertala mig själv detta för jag har hållit på med den här fördömda lilla hemsidan i flera månader nu. När man inte håller sina egna deadlines, vad gör man då? Jo, man bara fortsätter och fortsätter tills man är nöjd. Och när man inte har någon som sätter stopp? Ja, då får man kämpa på tills man själv blir nöjd. Problemet, eller lärdomarna, kommer ju längs vägen. Så ju längre jag drar ut på arbetet, desto mer lär jag mig och blir sugen på att implementera.

BAJSKORV.

JAG ÄR SÅ JÄVLA JOBBIG MOT MIG SJÄLV!

Anyway, hemsidan är klar. Nu får jag binda mina händer så jag inte gör mer på den. Knowing when to stop. Typ.










Självdiagnostisering


Rättvisa skipad och jag fick mitt välförtjänta VG

Idag upptäckte jag att det verkligen lönar sig att ifrågasätta. Jag kunde bara inte förstå vad som brast när betyget på min designuppgift i skolan endast fick ett G. Jag gick själv igenom kriterierna om och om igen och tyckte att det inte stämde. Därefter skrev jag ett långt, välformulerat mail till respektive kursansvariga, tre lärare för att vara exakt och bad dem se över betyget.

Jag fick ett mail att de skulle titta på det. Sedan var det bara tystnad. Och tiden gick...

Efter veckor utan svar tänkte jag att det nog är bäst att knacka på någon dörr och fråga vad som händer. Men då råkade jag av en slump se att betyget magiskt hade höjts till ett VG. Äntligen! Motivationen kommer tillbaka och jag känner att det är så värt att granska sina insatser. Wow. Rättvisan är skipad!