miss783

Gästbloggare: Solo

Idag sov jag mestadels på min tron. Det känns helt ok nu när överdraget är nytvättat. Trots att det känns aningen annorlunda. Jag kan ändå tänka mig ligga in den igen.

Jag har kollat uppmärksamt ut genom fönstret.
*Håller stenkoll på mitt revir*

Det blev några varv till matskålen. Ingen tonfisk idag heller. Tyvärr.

Sov på tronen igen. Blev abrupt upplyft av Andréa. Låg på rygg i hennes famn. Helt ok. Ganska mysigt. Dock var jag ändå kanske mer intresserad av att vinkla kroppen för att kunna ta en titt på matbordet. Couscous känns inte så lockande för mig. Hade hoppats på något mer åt fisk...

Fisk. När ska jag få fisk nästa gång... eller räkor för den delen.

Vilar lite till.

*mjau* Se mig. Hör mig. Tyck synd om mig! Jag har det så... eh... svårt? :P

I WANT T-U-N-A

^-^

/Solo

Comments
Postat av: Carl

När jag först läste "gästbloggare: solo" trodde jag att han typ lagt sig på tangentbordet!:P (Så själva inlägget blev ju något av en glad överrasking!) Kram!

2009-11-11 @ 13:50:03
URL: http://ydergard.awardspace.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback