miss783

Alltirama på nätet!

Idag fick ramverkstaden och galleriet Alltirama sin splitter nya hemsida. Ett riktigt kul hemsideprojekt med tanke på att jag älskar konst...
 
Har för övrigt varit på Alltirama väldigt många gånger för att rama in tavlor och jag kan säga att de är väldigt duktiga på det dem gör. Marielouise som driver stället ser direkt vilken ram som passar till vad och bara i lägenheten har jag sex olika konstverk som har ramats in där.
 
Nu ska jag sätta mig och måla vidare på min gigantiska akvarell/gouache-bild för att kunna åka till Alltirama snart igen. Ska bli deras första kund direkt efter semesterstängningen nu i juli...
 
Kolla in: www.alltirama.se
 
 

Comments
Postat av: moderen

Den blev jättebra! Du är fantastiskt duktig på detta mitt hjärta! PoK

2012-06-27 @ 22:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback