miss783

En dag där jag känt in mitt Göteborg

Strömmingsluckan
En lägenhet här hade
jag inte tackat nej till...
Såhär spännande ser det ut
under bron vid Drottningtorget!
Brunnsparken, som jag undviker till fots, är riktigt trevlig att se från kanalen... Funderar på om Nordstan är ett nödvändigt ont? Åhléns City verkar vara stans enda återförsäljare av M.A.C...
 
 
 
Utsökt strömming med hemmagjort potatismos och lingonsylt från StrömmingsluckanEn suverän lunch...
 
Som ni säkert gissat har jag åkt runt i kanalen idag och fotat. Med kamera runt halsen, fotriktiga skor och vattenflaska i handen kände jag mig som en riktig turist! Jag vinkade till och med till folk på broarna.
da Matteo
En bryggkaffe för fucking 30 spänn på da Matteo. Till höger en detaljbild från skeppet "Götheborg".
 
Lejontrappan
Lejontrappan. Här äter folk glass på dagarna där det ligger exkrementer på nätterna... Tydligen maskeras sånt mycket effektivt med vaniljdoft!

Comments
Postat av: Therese

Vad härliga bilderna blev! Det var en jättekul dag det där ju!
Vi får ta en strömmingsbricka till lunch snart igen tycker jag Cia =)

2012-08-29 @ 20:38:17
Postat av: Cia

Ja, de blev bra! Eller rättare sagt dessa blev bra. De andra 200 bilderna blev sisådär :P

2012-09-02 @ 14:15:33
URL: http://miss783.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback