miss783

Så trött att jag inte orkar sträcka mig efter mitt te

Ja, så råkar det vara. En missad natts sömn och man är ju död dagen efter. Fy. Har fem låtar på min nya dator och jag orkar inte ladda ner nya. Det är redan mörkt ute. Jag fattar inte vart tiden tar vägen? Har tusen saker jag ska göra, men just nu verkar jag inte kunna göra annat än att ligga på min säng med laptopen på magen och skriva lite. Prövar mitt nya tangentbord som jag börjar vänja mig vid. Datorn är för övrigt från igår. Purfärsk elektronik. Blank skärm. Fri från mjukvara. Vill sova nu. Kan dricka iste imorgon istället.

Comments
Postat av: Jens

Everybody needs a Macintosh, especially in the rain!

2011-09-12 @ 17:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback