miss783

What's blowin my motherfuckin mind?

Åh, det smakar salt och krispig sallad. Han där borta är bög. Står där och tuggar seg choklad och har papayadoftande raklödder. Svart gegga i ansiktet. Asså, vi har inte tid. Flytta på dig jävla tjockis. Vilken skönt handtag! Så skönt att ta på. Han är en tunn, blå katt som plumsar i mjölk. Raka dina ben, annars får du inte vara med i vår klubb. Du får inte begär till din kompis cykel för den delen heller. Men sluta steka bacon! Det luktar i hela huset. I hallen ligger en longboard. Räck upp händerna när jag ropar era namn. -Beatrice Fitta. En quesadilla tack. Vänligen qesadilla. Ein zwei polizei. Pow.

Vad jättemysig solen är. Du är Gandalf? Eller hur? Jag har redan vant mig. En hora i en tidning får bättre betalt än en som står på gatan. Fast det tror jag inte på.

Det är kolet i kroppen som gör dig organisk och vi faller inte alls sönder när vi blir äldre. För din skull går jag hela vägen.

Känslor är faktum. Höger eller vänster, höger eller vänster, höger eller vänster? Alla bilar väck! Försök att inte bränna bort gummit på däcken när du kör och drick inte i bilen.

Åtta vita ödlor drar din rosenbeprydda vagn. Vill du gifta dig med mig? Jag heter Shark. I will fuck you. Kyss kameralinsen. Dags att sova. Hon kommer att hata hans själ för evigt. Men framförallt hans Calvin Klein-kalsonger.

Comments
Postat av: c med litet c

det här är på pricken min senaste lördagsnatt! WHO'OPA!

2011-05-19 @ 19:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback