miss783

LA PASSION

Ooojdå. Saker och ting går åt hel"¤$£.vete@$! Likväl har jag ett gulligt soundtrack till alla missöden. Gigi d'Agostinos La Passion går på repeat i låg kvalité via någon sunkig sajt med en server i ett U-land, och jag känner mig, trots alla odds, ganska lycklig. Eller vad vet jag. Jag tycker videon är rolig. Hittade ingen med bra kvalité, men den här lyckas uppnå kraven för att hamna på frökens blogg. Den perfekta låten en dag som denna. Till ett skrivbord dekorerat med Vicks Blue Double Action, en halv fungerande laptop, hörlurar, solglasögon, läppstift, laddare, papper, böcker och en urdrucken kopp espresso.

Comments
Postat av: Christoffer

Musik kan ha den effekten tycker jag. Trots att saker omkring en kanske inte är på topp så kan man känna sig lycklig då man lyssnar på en bra låt :).

2011-05-06 @ 09:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback