miss783

Casual Tuesday Afternoon

Dagens outfit. Fräscht. Det steker.

Har chillat hela eftermiddagen för idag var sista skoldagen det här läsåret. Dryga sexton presentationer av samma informationssystem. Bike IT för Renrakade Ben. Ja, vi var tvugna att lyssna på allihop. Närvarolista både före och efter lunch. Personnummer och initialer. Fan ta den som skolkar!

Som en klasskompis uttryckte sig: Det känns ju som en enda lång kvarsittning!

Plågades genom halva klassens presentationer utan att ha ätit frukost, då jag försovit mig och för hundraelfte gången sprungit till bussen utan att ha knutit skorna. Mitt första mål mat (efter att lärarna spontant ställde in lunchrasten) var runt klockan två. Rökt makrill med potatis. Uäh.

Ska sova ut för första gången på flera veckor och inte gå upp förrän jag har lust med det. Ska ligga i min säng och sniffa på en liten flaska olja jag fick av min kompis. Det doftar hallon överallt. Och lite granatäpple.

DET ÄR SOMMARLOV NU. YESSSS. Wicked.








Comments
Postat av: Arild

So it's true? you do have grea sweatpants :P

2011-06-01 @ 21:08:24
Postat av: Cia

Oh yes I do! Usually wear them while dancing though :p

2011-06-01 @ 23:04:29
Postat av: Caius

Homeless chic! Great being a student... maybe next time wear aviators... for added grunge irony, lol

2011-06-02 @ 08:31:51
Postat av: Cia

Hahahaha. Interesting comment. I'll upload more pics soon. I just bought a hat! :D

2011-06-02 @ 10:50:15
Postat av: Arild

I only got a black one :p



I think yo're a great dancer :)

2011-06-02 @ 10:52:02
Postat av: Cia

Tusen takk! :)

2011-06-02 @ 16:41:57
Postat av: Caius

Is it 20's retro? you looked good in that....

2011-06-03 @ 08:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback