miss783

Tjock och arg

UÄÄHLÄÄÄ! Allt blir så fel och jag ORKAR INTE GÖRA NÅGONTING ANNAT ÄN ATT VARA SUR OCH SLÅ PÅ DEN DUMMA SKRIVAREN SOM VÄGRAR SKRIVA UT PAPPER!!! FÖR I HELVEEEEETEEEEEEEE. Dessutom känner jag mig tjock. Det är egentligen bara mina ACNE-jeans som sitter konstigt och skär in i magen. Men det stör mig så jävla mycket. ALLA ANDRA BYXOR ÄR I TVÄTTEN OCH JAG ORKAR INTE GÅ OCH HÄNGA UPP DEN!!! Nej, jag vill köpa nya jeans, men NEEEEEEEJJJJJ INTE NUUUUUUU. Jag köpte strumpor igår för att slippa tvätta, men de var I FEEEL STORLEK! JÄÄÄÄVLAAAARRRRR. FAAAAN. OCH JAG ÄR FÖRKYLD OCH LEDSEN FÖR JAG KAN INTE DANSA FÖRRÄN JAG ÄR FRISK IGEN. GAhaaaaa... damp damp damp.

Comments
Postat av: Arild

Og ellers så går det bra..:P?

2011-03-06 @ 20:16:12
Postat av: Cia

Oh yes :)

2011-03-10 @ 11:39:56
Postat av: lovisa

fin header:)

2011-03-10 @ 12:20:49
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Hulda

hoppas det snart blir bättre :) hatar när man har byxor som siter dåligt eller skivare som inte funkar så fattar vad du menar :)

2011-03-10 @ 12:32:59
URL: http://huldaeinarsdottir.blogg.se/
Postat av: Cia

@lovisa -Tack så mycket :)



@Hulda -Ja, eller hur?! Tack för omtanken. Egentligen är det ju bara i-landsproblem. Bara ta ett djupt andetag... :p

2011-03-10 @ 22:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback