miss783

Mina pensionärspoäng!

Funderade tidigare idag över hur många vuxenpoäng jag tagit, men nu när jag ju räknas som vuxen är det ju inte så mycket att skryta med. En stund senare damp ett brandgult kuvert ner i brevlådan och plötsligt insåg jag att jag numera har börjat samla på pensionärspoäng. Milda makter! Ironiskt nog skulle jag till apoteket, så jag tog med kuvertet i bilen och när jag kom tillbaka igen slängde jag ut allt på sängen och... ja, herregud. Jag är ju till och med värre än en del pensionärer! Kanske ska önska mig en årsprenumeration av Tara också när jag ändå är igång? JÖSSES AMALIA.

Eftersom jag råkat bli sjuk och inte orkar göra så mycket har jag fördrivit tiden med att göra en installation av mina receptbelagda läkemedel, mina nya Kleenex, pensionsbrevet och halstabletterna.

Har i alla fall varit lite mer kreativ idag, till skillnad från igår, då jag fördrev dagen med att titta på:
  • En idiot på resa
  • Klass 9A (4 avsnitt)
  • Dokument Utifrån: Kaddafi - vår bäste fiende
  • Funny or Die
  • Project Runway
  • Halv åtta hos mig
  • 112 På liv och död
samt det där klippet jag publicerade med killen som demonstrerar hur säker hans nya såg är...

Sen låg jag i sängen med filtar och tänkte på allt jag åstadkommit i mitt liv hitills.

Comments
Postat av: moderen

Hahahaha... Du är så go du! Tack för en jättetrevlig kväll på operan! Där sänkte du medelåldern iaf...

2011-03-02 @ 23:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback