miss783

Arizona, Louisiana, Navajo, tunnbröd... sudd

Jag minns bara vagt den starka vårsolen genom fönstret och att jag bokstavligt drömde mig bort i en amerikansk kokbok. Jag vaknade nyss upp och såg boken ligga på soffbordet och fann mig själv helt lealös i soffan. Det är läskigt hur mystisk man känner sig efter att ha råkat somna mitt på dagen. Det är som om allt går långsamt och är lite suddigare och overkligare än vanligt. Jag kan svära på att Jamie's Amerika passerade i revy innan jag somnade. Mitt huvud känns som en grillad marshmallow och jag ser slumpmässiga bilder av fjädrar, röd sås, grillkol, aligatorer, tidningspapper, limeskal och burritos. Solen har gjort mig helt varm och allt luktar lite kokos.

Nu har jag fastnat på teorin om hur ljus studsar. Hur går det till egentligen?

Vill ha mat nu. Något kryddstarkt. Dessutom vill jag köpa dragon sauce. Den ser så cool ut på etiketten.

Comments
Postat av: Jens

Haha

2011-03-27 @ 15:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback