miss783

Allt går sönder och jag slänger upprört snart saker i väggen... -WATCH OUT!! *crash*

Hur många svordomar jag klottrat ner i mitt kollegieblock vet jag inte, men min röda penna från Price Waterhouse Coopers klarar knappt trycket från min hand när jag skriver dem. Pennan till min ritplatta har också gett upp. Datorns batteri har dött. Min webcam funkar inte. Jag har glömt bort mitt lösenord till Skype. Min lärare har inte svarat mailet jag skickade för en vecka sen. Busskortet har gått ut.

Men det är inget allvarligt. Jag är bara jävligt fucking supertrött och sur och arg. Jag borde dra ner till Libyen och skälla ut Gaddafi för just nu är jag kapabel till det. Den sinnessjuke jäveln...

Comments
Postat av: Jens

Är du i stort behov av din webbkamera i nuläget? Kan du inte få lösenordet skickat till din registrerade mailadress? Kan du inte ringa läraren? Vad sägs om att A. köpa nytt busskort B. Tjuvåka? :) Försöker bara hitta tänkbara lösningar på dina problem :P Förstår dock dina enorma irritation och frustration. Ibland krånglar allt fan!

2011-03-24 @ 00:13:04
Postat av: farmor

Upp med hakan så springer dansken...

2011-03-24 @ 07:59:44
Postat av: Cia

Det är sant det du säger Jens... tack :)

2011-03-24 @ 12:33:56
Postat av: Jens

At your service, miss! :)

2011-03-24 @ 23:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback