miss783

Wickerman

Jonas WickerströmHär är en cool bild på Wickerman jag tog på nyår, med en minimalistisk digital retouch. Denne vän vill jag hylla för att ha gett mig ett mycket kreativt digitalt inflytande.

-Vem är då denne Wickerman?

Skygg man som andas Chalmers i både kropp och själ, med säregen humor och djupt intellekt. Lyssnar på musik såsom Odd Job, Radiohead och Alice in Chains... Har parfymen Armani Black Code, kan grunderna i Lindy Hop, samt har färdigheter i det tyska språket.

Tack vare Wickerman kom jag över Hands Commercial, Citadells, The Oatmeal, Oh my Gah, Nick Drake, Kraftwerk och Dataspelstoppen. Dessutom har jag fått reda på att Wickerman är en långfilm från 70-talet. Tack för att du finns! Även om du (utöver loven) gömmer dig bakom Chalmers väggar alternativt är på resande fot för att spexa. Vielen dank.
Trackback