miss783

Dagens outfit: Smashed cat

Hallåorna på tv har alltid udda kläder. Men när vi såg den här på skärmen blev jag perplex. Smashad katt? Roadkill? Förskräckt hårboll dödad med våld av en ångvält? Kattunge efter allvarlig elchock?

Till detta ett par gigantiska kickersörhängen i silver och mörkbrun ögonskugga. Så delikat. Det matchar nästan den där blå stenen som utgör kattens nos.

Fri klädsel i tv-rutan! Yes. Kanske bör satsa på att presentera program på SVT om systemutbildningen blir alltför tråkig. Då skulle jag lätt ha mina coola t-shirts från Kawaii Shop med cupcakes på.

Att jag inte bloggat mer om dagens outfit förresten. Det ingår ju liksom i konceptet med att blogga. Jag är ju till och med tjej! En bloggtjej. Mm. Så intelligent det låter! En härlig bloggtjej med siktet inställt på karriär i tv. Kungarna av Tylösand nästa? Jag kan ju nästan platsa in där, så mycket som jag kan dricka. Eller nej förresten, kommer det upp igen så räknas det väl inte. Eller?

Och det var allt för idag. Återkommer självfallet med fler coola outfits. Beware.

Comments
Postat av: Jan Skansholm (Java direkt)

Hahahahahahaha!!!

2011-01-03 @ 08:44:08
Postat av: Anonym

Roligt att så ofta kunna läsa nya blogginlägg :P Keep up the good work, Cia!

2011-01-03 @ 10:35:59
Postat av: Kimmi

hahaha såå bra! :D

2011-01-04 @ 15:01:09
Postat av: Cia

tusen tack :D

2011-01-04 @ 16:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback