miss783

"Shake off all that Swedish and just let go..!"

I dansen är jag fri. Efter lite house känns det som hela hjärnan defragmenterats om och alla problem blivit märkbart mindre. Vår coola lärare i neonfärgade örhängen och lila byxor, visade mig just en mening med livet.

För ett par år sedan visste jag inte ens vad house var! Om du inte vet det än har du här en grym playlist jag gjort med bara massa House.

En av mina favoriter är Passion med Tom Trago. Checka in hans albumcover till höger... mm, precis som det ska vara. Färgstarkt, passionerat... helt underbart. För att inte tala om Advanced Panorama med Christian Fishcer. True bliss.

Nu ska jag flyta vidare i min saliga endorfinkick. Seeeeya...

Comments
Postat av: Jens

Jag har föstått att House är perfekt att dansa till! :P

2011-01-28 @ 10:34:59
Postat av: Cia

O ja. Kan knappast bli bättre :D

2011-01-28 @ 19:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback