miss783

En allnighter på g?

Yes. Här sitter Christoffer och jag och kodar. All night long. Imorgon ska vi lämna in våra över tjugo purfärska utskrifter javakod till kära Wera. Jag förväntar mig nästan en liten glädjetår i hennes öga när hon tar emot vårt fantastiska arbete. Ett oerhört ambitiöst team som lagt ner själ och hjärta i varje variabelnamn. Nu sitter vi och fixar till det sista i programmet så att allt ska flyta på smidigt vid systemtestet imorgon. Jo, jag är faktiskt lite nervös. Må vi vara klassens flitigaste programmerare på den här labben? Jag anar att vi ligger i topp. Fantiserar om hur Wera ställer sig i klassrummet och lovordar våra java-filer. Hur jag känner en kick inombords av stolthet för vad vi presterat... ah. Ljuva dagdrömmar.

Men som sagt! Lite kvar att tweaka. Alexis Jordan - Happiness går på repeat och vi skriver och tänker så att jag funderar på att blanda en treo med espresso för att orka sitta uppe längre.
I got to hurry hurry hurry, now quick quick quick... HAAAAAAAAAAAAAAAPPPIINEEEEEEEESSS :D

Comments
Postat av: Gloria

Glöm inte era JAVA DOCS!

2011-02-15 @ 00:21:56
Postat av: Christoffer

Fortfarande inte hemma, men mackan var god :). Tackar!

2011-02-15 @ 02:10:02
Postat av: Jens

Lycka till med arbetet! You'll shine tomorrow guys! :P

Jolt Cola är ändå överlägset espresso tkr jag! :)

2011-02-15 @ 14:08:03
Postat av: Cia

Åh det var längesen jag drack Jolt! Det är faktiskt väldigt gott... du gjorde mig sugen nu, damn :P

2011-02-15 @ 18:10:18
Postat av: Andrea

Din dygnsrytm och sömn kan ju knappast bero på dina vanor?!

2011-02-15 @ 18:11:51
URL: http://fehrling.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback