miss783

Dr Pepper, klassdiagram och Jamie Woon

Ute i skuggan sägs det vara 19 grader varmt och solen lyser in genom glastaket på skolan. Själv sitter jag ironiskt nog och lyssnar på Night Air med Jamie Woon. Under en veckas tid har jag pysslat med ett klassdiagram som beskriver databasskiktet till det påhittade systemet: Bike IT.

La la lady luck.

Försöker

*där blev jag avbruten*

Nu kom jag inte ihåg vad jag skulle skriva. Mina övriga två gruppmedlmemmar youtubar Remi Gaillard. En stor idiot som kräver uppmärksamhet genom att göra Jackass-liknande saker. Till exempel genom att klä ut sig till en Känguru och hoppa runt i trafiken och förstöra butiker.

Och där tog min Dr Pepper slut...


Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback