miss783

Christine Vaccine jag är kär

The poison. And the remedy. Vaccine är en blond kvinna i Kalifornien som producerar den mest njutsamma och sexiga dubstep jag hört.

Musiken är ett resultat av lager på lager med mörker, djup, glitter, jazz, suggestiv bas och eftertanke.

Jag låter kommentarer från Soundcloud tala för sig själva:

  • "this has to be one of the most erotic mixes around. please keep doing what you do well."
  • "A very dark, eerie, yet warm and beautiful atmosphere!"  

  • "so many layers so damn good :)"

Följ bara länken och låt musiken få tränga in som ett vaccin i dina vener. Enjoy.

myspace.com/vaccinedub

Comments
Postat av: Christoffer

Jag kan förstå vad du menar och håller med dig, men jag vet inte om jag tyckte att själva musiken var så bra.

2010-11-26 @ 00:16:25
Postat av: Cia

Haha! Du är ju rolig. Dubstep är kanske inte din grej helt enkelt ;) Men den där låten med Muse... mmm I like! (I guess you do too?)

2010-11-26 @ 00:52:39
URL: http://miss783.webblogg.se/
Postat av: Christoffer

Oh ja, den Muse låten är bra :). Den kanske passar in i min playlist för lite mer chill musik?

2010-11-26 @ 13:59:45
Postat av: Cia

Absolutely! Adda på en gång :D

2010-11-26 @ 16:13:25
URL: http://miss783.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback