miss783

ThiS is mY LUcKy 21!!

miss783 fyller 21 år idag!

SOL OCH BLÅ HIMMEL...

FINA PRESENTER...

GOD MAT...

GOSIG KATT...

YEAYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!

JAG ÄR EN FANTASTISK JÄVLA TJEJ OCH DET HÄR ÄR EN FANTASTISK JÄVLA BLOGG.

-Jag får helt enkelt ta och gratulera mig själv för jag är så bra.

COMING UP:

Konstutställning på Askims Bibliotek med start imorgon, tredje maj, två månader fram.

Kommer ladda upp bilder här på min blogg.

Nu ska jag lyssna på Ritmo de la Noche.

Puss! <3<3<3

Comments
Postat av: Carl

Grattis! <3

2010-05-02 @ 18:58:02
URL: http://ydergard.awardspace.com/
Postat av: GRÄFIN

GRATTIS C.I.A!!!!

att jag inte visste detta förrän nu ör ju oförskämt! ush!

men grattis iaf. vi ses väll snart?!

2010-05-03 @ 00:05:20
Postat av: Cia

Tack så mycket :D Klart vi ses snart! Hoppas allt är bra med dig i Brasilien. Puss

2010-05-03 @ 10:26:56
URL: http://miss783.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback