miss783

Min ekorre är laddad med körsbärsammunition

Det är fullständigt emot mina principer att sätta min fot inne på Toys 'R Us. Men eftersom jag strax innan tvingat på mamma att köpa ett Rosévin (René Barbier Rosado) som jag fått för mig smakar utsökt, kunde jag inte med gott samvete stanna i bilen då hon ville in och köpa en luftmadrass.

Men vad händer?

Jag går helt nostalgiskt runt och tittar på hur de moderna Barbie-dockorna ser ut nuförtiden (Twilight-karaktärerna Bella och Edward finns i dockform), blir sugen på att köpa ytterligare en skatebord med gröna genomskinliga hjul, kollar in det nya fenomenet Hannah Montana (Ja, vem är hon?) och massa andra saker som Ben10. Helt plötsligt finner jag mamma i kassan, redo att betala.

T i d e n  f l ö g  i v ä g . . .

Det gick fortare än jag trodde. Och där i utgången spontanköper jag någon himla PEZ-automat med en töntig ekorre på från sanrio med HELA SJU REFILLER!!

Jag har nu laddat min pikadoll med Cherry bonbons. Beware!

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback