miss783

Uppsugandet

Jag vet inte hur många gånger jag fått ta en sax och klippa upp överfulla dammsugarpåsar och leta reda på saker som jag lyckats suga upp. Idag var det alt-tangenten på min laptop. Lite lurigt att hitta en 1,5 cm silvrig knapp i de groteska ansamlingarna damm och hår som fanns där. Inte minst med tanke på de komplexa dammsugarpåsarna som tillverkas idag. Visste ni att de består av flera lager? Kanske borde man dissekera saker lite då och då för att få bredare förståelse för vardagens små hjälpmedel. Jag hittade knappen till slut.

Comments
Postat av: Carin

Haha du är skön du Cia. Bra att du hittade knappen.. och klaga inte på att damsugar påsarnaär äckliga.. våran made damsög ute på gräsmattan härromdagen! då e man rätt korkad!

2010-02-28 @ 02:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback