miss783

Sexton gånger gillt?

-Stackars Dino!

Kollade i veckan på Landet Brunsås och fick se Erik Haags son Dino tvingas äta lever sexton gånger för att han så småningom skulle vänja sig vid smaken och kanske till slut tycka om det.

Tveksamt... Den sextonde gången fick han lever på reataurang, men drack en klunk Cola efter varje tugga med ursäkten att levern smakade lite torrt.

Hur som helst hamnar jag plötsligt i en liknande situation då jag lovat att dricka upp jasminteet som jag tjatade till mig. Inte visste jag att Yogi-teer innehåller femtio andra smaker också? Det smakar förfärligt. Svartpeppar och laktritsrot. Var är jasminsmaken? Ironiskt innehåller asken sexton påsar te. Nu sitter jag med påse nummer fem. Kommer det smaka gott till slut?

Fortsättning följer...

Comments
Postat av: Dino

Ett hett tips: Gör som jag, ta en klunk iskall Cola med citron å tänk på nåt annat... Lycka till!

2010-02-26 @ 14:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback