miss783

Överdos

Den här bilden av min syssling Ejan fångar precis den där fruktansvärda känslan jag hade häromdagen. Känslan av att må illa av precis allting; musik som jag annars gillar att lyssna på, dofter, bilder och till och med vanligt kranvatten. Jag kan inte minnas att jag nånsin mått så dåligt i hela mitt liv. Jag låg på golvet i badrummet och skakade och gled in och ut ur medvetslöshet. Resten av dagen var bara ett stort mörker.

Uäh.

Nu är jag pånyttfödd och tillbaka i världen som ett rent, vitt papper.

Du kan undvika att lära dig den hårda vägen om du bara kommer ihåg att,

aldrig mixa kemiska substanser,

aldrig mixa kemiska substanser,

aldrig mixa kemiska substanser

och

ALDRIG FESTA MED FRANSMÄN!



Comments
Postat av: moderen

En lärdom som de flesta av oss redan tagit till oss, men bättre sent än aldrig...

2010-12-27 @ 20:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback