miss783

tkae ou foall you clrothes! cuase its getting hot int heree

Hoot here. Its ngeiing thhott in here!!

;;);););)
litlel hooot hott. hoothoto.

:D du är så snugg jenyny!

OCH NUGT JÄLVAR bär det av till charmly lklcughh! burns upp lMIN SYSTER ÖR MIN ÄLSKADE ÄLSKADE ÄÄÄÄÄLSKADE VÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄN!!!!!!!!!! DU SKA FÅ EN GERÖN  KLOCKA I JULKLAPP!!!!!!!!!!!!!!!! iafveing. nio teasing. i give upp ocn det het andagool.

ARILD JAG DRack uupp MAURON. merci , ce'st tr¨´es bien. je 'taiem. NUUUUUUUU DUUSCHEN TILL JAG VILL TAKORT DÄR INNE OCH HÄNGA I DINA HALKLIGA DUSCHDERAPERIER!!!!!! j'aime halkiga duschdraperise. vita, genomskilniga. duschdrapier. ålat. plats. plasst. nelly is the man. :D:D

JAG SÅG DEN LILLE KILEN I BERLIN JGABB HETER JUDSTIN TIMBERLIKSe, NNRRJJEJJJ, BIEBER. LOVE HIM.

HIMELEN ÄR FÖR LÄNGE SEN FÖRBI.



yeah. .somewhere deep inside in me. i don't knwo what the fuck i'm doing reight. now. thwisten dufkc 3AM!!!!!!!!!!!! THE PASING EROGH: ngkdfngelr sdgkljöhdegöl hn dsigt liöxh SKIPPY IS MY FAVOURITE KANGAROO.
SKIdglsdhgTYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.

Comments
Postat av: moderen

Hallå eller???!!! Vafalls...? Nu blir ju morsan orolig fattar ni väl? Hoppas ni får en riktigt rolig kväll iaf! Love you!

2010-12-18 @ 23:24:54
Postat av: Arild

så bra du likte vinen da :D but take it easy, okey? :P

2010-12-19 @ 00:56:57
Postat av: c to the i to the a

jnuu är jga j säkhertet i lin+ee i jennys lägehnhet och sla osva i henns ägnt. ingen fara moderen.!! jag vill inte efterfesta i bismopskgården med två knarkare. nej nej nje... nmu ska jag nog stupa i någonm soffa eler nåt puspuspusss!!!

2010-12-19 @ 01:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback