miss783

En tysk sång från hjärtat

Denna sång spelas ständigt i mitt huvud och det utgör för stunden ett perfekt soundtrack till mitt liv. Det kalla tövädret ute, flytbryggan som gör mig sjösjuk på Lindholmspiren, IT-universitetet där jag får blåmärken på mina armar av en stackare med ADHD och laddaren till min HP-laptop som slutat fungera.

Någon frågade vad texten i sången betyder och norrmannen svarade koncist: It has a very deep meaning.
Liksom när Toyman6000 skrev "you make a lousy German fick han svaret: "i´m a proud german"

Wow G. I could just feel your passion for the instrument. The harmony was pure genius and I'd be lying if I said the lyrics didn't bring me to tears.


How could you keep this exquisite talent a secret?


I bet they'll be turnin it into a church hymnal in no time. Watch.


Comments
Postat av: Christoffer

Haha, den var härlig :). Angående din laddare så kanske vi kan prova ifall min laddare funkar på din laptop ifall du vill?

2010-12-07 @ 16:42:15
Postat av: C.i.a

Hahahaha, det gick så bra när vi testade! Thanks for the coffee btw. Kram

2010-12-07 @ 23:05:20
URL: http://miss783.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback