miss783

Pump the bass

Lite diskret lyssnade jag på Basshunter i min nya iPod nano. Inte kunde någon veta vad som spelades i mina öron de åtta timmarna jag validerade en tråkig hemsida. Dock hade jag fel, för så fort jag skulle ladda iPoden igen scrobblade Last.fm-programmet mina senaste spelningar och publicerade dessa på min profil, el_gato89. Överst på listan med n antal spelningar fanns en bild på Basshunter. Men inte vilken bild som helst.
Scrolla ner och häpna/njut/förfaras.

Tänk er in i Maria Motazamis röst och läs ordet: EXPOSED

Detta är vad Basshunter är. Han blottar till och med könshåren!? Lite besviken bara på att allt annat hamnade i ett tråkigt motljus, dolt bakom hörlurar och händer.


Comments
Postat av: Nicholina

Ha ha ha!! Bar, naken, exposed, rädd..... Vilken fantastisk bild! Din blogg äger!

2009-10-15 @ 14:34:49
Postat av: hej hopp...

Ska inte hörlurar sitta på öronen??

2009-10-15 @ 15:17:32
Postat av: Gräfin

hahah! du får mej alltid att skratta när jag läser din blogg! haha även om jag inte bor i sverige så har jag inte missat Maria Motazami! jag älskar din blogg Cia!:D

2009-10-22 @ 01:13:32
URL: http://carinekman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback