miss783

Det psykosexuella


Comments
Postat av: Carl

Du är verkligen GRYM på att teckna! (är sjukt avundsjuk, seriöst!)



Puss! <3

2009-01-14 @ 01:57:47
Postat av: Jennifer

Antligen har jag hittat dig pa natet, har letat a letat pa facebook, men forstar att det inte ar helt din grej med mainstream .D

Studerar du psykologi nu?

Forlat for min franvaro, har ingen annat forsvar an att jag har haft mkt att gora och mkt att se har i Australien.

Skype ngn gang?

Snalla kom t facebook!! Sa mkt enklare att halla kontakten pa.

Ja det var verkligen Bjork over det fotot pa facebook... I know what u mean.

Ska resa runt i en vecka till och sen jobba igen, sen University igen i mars, skypemote snart tycker jag.

Kram!

Keep up the art!

2009-01-14 @ 07:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback