miss783

A Partial Print

Helt utan förvarning spelas den mest underbara musik i högtalarna på Raglady by Tara. Om jag behövde hjälp med något? Givetvis! Vad är namnet på denna artist? Ehm... *tänka* det är Tiger Lou. Tiger Lou? Golfspelaren? Eller hette inte han Tiger Lee? Eller tänker jag på Tommy Lee? Nej, han heter ju Tiger Woods! Hur som helst *går ner på knä* tack för denna dyrbara information.

...........................Så, vill du ha musik som passar i regn och i värmeljusbelysning med en godisskål?


TIGER LOU heter mannen.



Jag säger eder: tanka nu! Det är värt det. I promise.

http://thepiratebay.org/torrent/4478880/Tiger_Lou_-_A_Partial_Print

<3

Comments
Postat av: Carl

Efter att youtubat lite så kan jag avslöja att detta stycke ciamusik faktiskt faller mig i smaken för en gångs skull! Förväntade mig nästan något i stil med typ bloodbrothers, så jag blev positivt överraskad! Ganska mysig musik faktiskt!



Skumt att bloggposterna dyker upp först 2-3 timmar efter du skrivit dem, förresten!



Puss! <3

2009-01-24 @ 20:08:24
URL: http://ydergard.awardspace.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback