miss783

So much fun on msn! YAAAAY:D



Se själva hur glad man blir när man chattar framför msn hela dagarna. Ladda ner msn nu! :D:D:D:D

Bara för det ska jag infoga en spännande bit av en msn-konversation jag hade med en "kompis":

Cia says:
allt bra med dig?

Anton says:
jupp det e bra med mej har lite problem i skolan bara

Cia says:
ajdå, vad för problem?

Anton says:
slog en kille igår

Cia says:
ojdå.. varför då?

Anton says:
han tafsade på min flickvänn som besökte skolan igår

Cia says:
aj... illa

Cia says:
visste inte att du hade flickvän förresten :)

Anton says:
hon har varit min flickvänn sen förra veckan

Cia says:
ah, ok

Anton says:
jupp och jag såg killen idag och han har en rejäl blåtira:P

Cia says:
aaah

Cia says:
måste varit en rejäl smäll

Anton says:
japp jag har en stark högerarm

Cia says:
kan tänka mig det...

Comments
Postat av: Carl

Detta blogginlägg är helt seriöst helt fulländat! Bilden, texten, Anton. Klockrent!



Cia, hela denna blogg äger! <3

2009-02-02 @ 22:33:49
URL: http://ydergard.awardspace.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback