miss783

Clear (davidian memoriam mix)

När jag var ommkring sju år fick jag låna en cd-spelare från en familj som skulle flytta till Kanada. I spelaren fanns tre kvarglömda skivor. Gud vet vilka. Jag minns bara att jag tyckte en låt var särskilt bra. Det var spår nummer fem på den skivan som var lila. Jag tror att bandet hette Cranes, men det var allt jag mindes.

Nu, såhär en elva år efteråt, har jag hittat den igen. Mycket riktigt var skivan lila och det var fortfarande spår fem och bandet heter Cranes. Helt underbart!

Försök ladda ner den här om ni kan:

image24

1. Jewel (12" mix)
2. Clear (boll weevil mix)
3. Clear (ring tailed snorter mix)
4. Clear (blue gills mix)
5. Clear (davidian memoriam mix)
6. Cloudless (thais mix)

Comments
Postat av: Carl

AWESOME

2008-01-17 @ 21:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback