miss783

Spice Girls-regression

Hela tiden kommer jag på mig själv med att längta tillbaka till 90-talet. Det var som om grundskoletiden var min glansperiod. Det var roligt och jag och vännerna lyssnade på Spice Girls all day long. Det känns också som om det var vacker sol varje dag och jag minns hur roligt jag hade det. Det var så kul när vi fick läsa om rymden och jag lyckades få en glimt av Halebop-kometen. Ahh... dessa tider.

Men Geez, nu fattar jag verkligen vad alla 'vuxna' menar med att tiden går fort! Jag har blivit helt annorlunda och modet är helt annorlunda och värst av allt: SPICE GIRLS ÄR GAMLA NU! Blommor vissnar så fort...

image21 'Förr eller senare hinner livet, och döden, ifatt.'

Ja, vad gör man?












Comments
Postat av: victoria

Åh vilka ljuvliga tider det var...längtar tillbaka ibland. Snyft.

2007-12-21 @ 00:19:28
Postat av: Carl

Ja, ljuva 90-tal alltså!

2007-12-21 @ 14:22:26
URL: http://ydergard.awardspace.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback